VEEL GESTELDE VRAGEN

Vind hier de antwoorden
Kan ik bij Highschool Cafe betalen met een fashioncheque?

Ja, je kan met een fashioncheque bij ons terecht.

Ik heb een artikel in de uitverkoop gekocht en deze is nog verder afgeprijsd, krijg ik het verschil vergoed?

Wanneer je een artikel voor de originele prijs hebt gekocht en hetzelfde artikel komt in de sale, dan kun je het verschil niet vergoed krijgen.

Wat zijn de openingstijden van Highschool Cafe?

Klik hier om de openingstijden van Highschool Cafe te zien.

Wat zijn de adresgegevens van Highschool Cafe?

Klik hier om de adresgegevens van Highschool Cafe te zien.

Kan ik met een (sale) item terug komen als het stuk gaat?

Ja zowel in als buiten de sale kan u terug komen met het item.

Hoe lang is de retourtermijn bij Highschool Cafe?

De retourtermijn is 8 dagen.

Wat is de garantietermijn?

Highschool Cafe hanteert een garantietermijn van 4 weken.

Heeft u vragen of klachten over ons of onze producten?

Voor vragen en klachten kan u contact met ons opnemen via het nummer: 023 542 4613
of een mail sturen naar: info@highschoolcafe.nl

Kan een (sale) item retour komen als het niet past of niet bevalt?

Items vanuit de sale of daarbuiten kunnen binnen 8 dagen retour gebracht worden. Wij hanteren een “no refund” policy.

Kan ik een kledingstuk extra bestellen?

Als de juiste maat niet meer voorradig is kunnen wij altijd kijken of er een mogelijkheid is tot bestellen van het gewenste artikel.
Als het artikel na te leveren is vragen wij een aanbetaling van 20%.

Staat je antwoord er niet bij? Hier zijn nog wat ander opties:

BEL ONS

Staat je antwoord niet tussen de veel gestelde vragen neem dan contact met ons op via nummer 023 542 4613.

MAIL ONS

Je kan ons ook een email sturen op info@highschoolcafe.nl.
Die beantwoorden wij dan zo spoedig mogelijk.